czwartek, 24 października 2013

Matowy Top Coat firmy Dor

Od bardzo długiego czasu szukałam matowego TC, niestety nigdzie nie mogłam go zdobyć. Szukałam w Douglasie, w Rossmanie i w Naturze w szafie essence (wiem że essence miało taki top coat ale o ile się nie mylę został on chyba wycofany) i nic. W końcu się przyzwyczaiłam do myśli że raczej go prędko nie zdobędę (no chyba że na allegro ale stwierdziłam że nie warto zamawiać tylko dla jednej rzeczy). I co? Znalazłam i to zupełnie przypadkiem:D Będąc u babci pojechałam do "miasta" na zakupy i weszłam do sklepiku gdzie mają chyba wszystko: od kosmetyków i biżuterii po farby ścienne:D Pomyślałam że skoro już tam jestem to zapytam czy mają takie coś jak matowy TC i co? Jest i to za całe 3 zł :D Marka absolutnie mi nie znana ale co tam;) Od razu był mój i teraz nie potrafię się z nim rozstać. Jakiegokolwiek koloru bym nie użyła na paznokcie to muszę go zaaplikować. Bardzo podoba mi się na takich błyszczących lakierach z drobinkami, jest wtedy taki fajny aksamitny efekt:) Ale pokażę go wam na mięcie z Golden Rose (kolor 222).

Wiem że zdjęcia nie są szałowe ale robione były starą cyfrówką;)



Oto i ten specyfik;)
 

+ lakier


Zdjęcia lakieru bez top coatu



I z;)



Wybaczcie za skórki, często zdarza mi się je również pomalować ale postaram się poprawić następnym razem;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz