wtorek, 3 grudnia 2013

Kremik do kompletu;)

Dzisiaj w końcu udało mi się zakupić krem do twarzy na noc. Już jakiś czas temu wykończyłam moje Ziajki, a że ostatnio nie miałam za bardzo okazji do zakupu to używałam Mixy, którą stosuję na dzień. Prawdę mówiąc to Mixy było mi trochę szkoda używać na noc, bo na dzień spisuje się świetnie ale na noc potrzebuje czegoś cięższego. Jakiś czas temu pokazywałam Wam żel do mycia twarzy jaki sobie zakupiłam (tu go możecie znaleźć- niebawem pojawi się jego recenzja) i już wtedy miałam w planach zakup kremu na noc z tej serii. Dzisiaj będąc na zakupach w galerii odwiedziłam stoisko Polleny Evy i od razu się w niego wyposażyłam;) Oprócz tego kupiłam 2 pasty do zębów z fluorkiem (ponoć odpowiednik elmexa), ale nie mam ich zdjęć, poza tym nie są one dla mnie a dla mojego Taty, a ja bardzo nie lubię takich past, gdyż dziwnie po nich drętwieją dziąsła a ja na razie nie mam szczególnych problemów z moimi ząbkami;)
Ekspedientka zachęcała również do zakupu maski do włosów Bawełna&Brzoskwinia ale w tej chwili podbieram mojej Mamie maseczkę oliwkową z Ziaji (kiedyż miałam kakaową):D Pani powiedziała że maseczka ta ma taki sam skład jak maska z Loreala, trzeba będzie to obadać bo jest sporo tańsza;) Ale od czego jest internet;) Ale jak będę miała sobie zakupić jakąś maskę to się może skusze do testów;)

A teraz zdjęcia + skład (nie jest szałowy i nie sądzę by mnie zapchał, bynajmniej mam taką nadzieję;))





Opakowanie całkiem przyjemnie dla oka, jest to taki troszkę twardszy plastik, ale bałabym się by mi spadł z półki:P


Konsystencja troszkę zbita, nie jest oleista (jak np. kakaowa Ziaja). Ładny zapach, podobny jak w żelu ale myślę że nieco delikatniejszy.


Dzisiaj go wypróbuję i myślę że za parę dni bądź tygodni będę w stanie więcej powiedzieć;)

2 komentarze:

  1. ja niestety nie mogę sobie dobrać dobrego kremu na noc, nic się nie sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Do cery mieszanej ciężko jest coś dobrego dobrać, wiem coś o tym:P Ale teraz to tylko nawilżanie + natłuszczanie i innych wymagań nie mam;) W końcu Ci się uda coś znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń