poniedziałek, 27 października 2014

Outfit z ostatniego weekendu;)

W ostatni weekend byłam z Mężem na weselu u jego brata ciotecznego. Jakiś czas temu Wam o tym wspominałam i obiecałam pokazać outfit z tego wydarzenia;) Niestety przed weselem nie miałam za bardzo czasu na zrobienie zdjęć. Wszystko było robione na szybko ponieważ już o 13 musieliśmy wyjechać z domu. Musieliśmy pojechać po Młodego a od niego do Młodej jest sporo kilometrów (od nas z domu na salę było ok. 70 km:P). Ale impreza bardzo się udała, było świetnie;) Z wesela wróciliśmy o 4. To znaczy o 4 nowego czasu wyjechaliśmy busem;) Następnego dnia również busem pojechaliśmy na poprawiny, ale na koniec imprezy przyjechał po nas mój Tata;) Jestem bardzo zadowolona z imprezy, kapela świetna, jedzonko pyszne:) Dzisiaj na szczęście mieliśmy wolne, ale tak mi się nie chce jutro wstawać do pracy.... Troszkę się rozleniwiliśmy;)
Żeby Wam pokazać jak byłam ubrana dzisiaj zrobiliśmy zdjęcia;) Przygotowałam dla Was jeszcze dzisiaj zdjęcia z tutorialem makijażu jaki miałam na weselu, więc myślę że niebawem będziecie mogli się spodziewać kolejnego posta;)
Zapraszam do oglądania;)

Na szczęście po powrocie od fryzjerki udało mi się cyknąć parę fotek kamerką;)




Sukienka: h&m, marynarka: Reserved, torebka: Kari, buty: Centro





Sukienka: h&m, marynarka: Reserved, torebka: Kari, buty: Centro







2 komentarze: