niedziela, 10 listopada 2013

Outfit of the 18-tka & poprawiny:D

Wczoraj byliśmy na 18-tce siostry ciotecznej męża i wcześniej pomyślałam że będę mogła zrobić post z outfitem. A że ja to ja i wszystko robię na ostatnią chwilę, to oczywiście nie zrobiłam zdjęć od razu, ba nawet zapomniałam o tym żeby zrobić. Nagle niemalże w połowie imprezy mi się o tym przypomniało. Wiem że to może głupie ale zdjęcia są robione w łazience na sali, gdyż akurat tam było całkiem duże lustro i wybaczcie że zdjęcia nie są najlepszej jakości ale były robione telefonem:P Na poprawinach była podobna sytuacja, ponieważ mój Teść po nas przyjechał a ja jeszcze szukałam rajstop:D No i ogólnie było zamieszanie i brakło czasu, więc w tym poście będą dwa outfity;)

18-tka;)
Gorset z baskinką - New Yorker
Spódniczka - Vero Moda (Abiti Outlet)
Narzutka - sh
Buty - Centro
Torebka - Kari
bez narzutki
buty bliżej
buty z boku;)



 Poprawiny
Sukienka - sh
Bluzka (typu oversize) - sh
Buty - Centro
Torebka - Kari

buty bliżej:D

Generalnie impreza się udała, było sporo osób, taki trochę "weselny klimat" ale spoko:D
Towarzystwo dopisało, jedzonko też (teraz trzeba będzie ten zapas zrzucić:D). Impreza naprawdę super. Teraz tylko czekać na zdjęcia i film;)

Jeszcze raz przepraszam za jakość zdjęć, postaram się poprawić;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz