środa, 20 listopada 2013

spodniowo - bibliotekowo, czyli dwa posty w jednym:D

Wczoraj Mężu miał wolne i zawiozłam go do pomocy do Teścia na budowę (nie swoją;)) i przy okazji zajrzałam do Teściowej. Wypiłyśmy herbatkę i dowiedziałam się że dziewczyny dostały od rodziny sąsiadów jakieś ciuchy (ich córka/córki już z nich wyrosła). Teściowa pokazała i powiedziała że parę rzeczy jest na najstarszą troszkę za dużych/ew. nie jej styl. Więc dość sceptycznie wzięłam się za ich przymierzanie, bo byłam pewna że w nie nie wejdę;) Okazało się że pierwsze są jeszcze na mnie luźne:D Ale spodobały mi się i je wzięłam, oprócz nich jeszcze dwie pary;) Nie spodziewałam się że w nie wejdę a jednak:D



To były pierwsze spodnie które przymierzyłam, nie dziwię się że są na mnie luźnawe bo to w końcu rozmiar 40. Jeszcze nie miałam jeansowych spodni na gumce ale są ok;) Tylko kolory przekłamane bo są bardziej fioletowo-granatowe;)



Druga para o prostych obcisłych nogawkach w ciemnym kolorze;) Są zapinane na guzik (wewnątrz) i zaczep. Jak widać na zdjęciu trzeba będzie go doszyć ale to nie problem;)



 I ostatnia para. Przecierane rurki z małymi, głębszymi przetarciami;) Nie mogłam dopiąć dolnego guzika, znaczy sięgłam dziury ale nie zdołałam przełożyć przez niego guzika ale na to też znajdziemy radę;)


Także jak widać jestem bogatsza o kolejne 3 pary spodni na co dzień;)


I dodatkowo dostałam taką sweterkową tunikę;) Będzie teraz akurat do noszenia po domu;)



Po za tym byłam dzisiaj z Mamą w bibliotece (od pewnego czasu nałogowo pochłania książki:D) i wypożyczyłam sobie dwie;)


Ewa Kasprzyk - "MIŁ.OŚĆ"
Felicitas D. Goodman - "Egzorcyzmy Anneliese Michel"

Pierwszą książkę wzięłam w sumie przypadkiem, ponieważ widziałam jak pani bibliotekarka zakładała okładki na nowe książki i zauważyłam książkę aktorki Ewy Kasprzyk i powiedziałam to Mamie, bo widziałam ją jakiś czas temu w DDTVN jak ją reklamowała;) No i ta pani to usłyszała, owinęła książkę i mi ją dała, no to ok;)  Przeczyta się;)
A druga nie wiedziałam co wybrać i poprosiłam pracującą tam znajomą o jakieś biografie żebym mogła sobie wybrać i przyniosła mi m.in. ta książkę;) Niedawno oglądałam z Tomkiem dokument o tej dziewczynie bo kiedyś jakoś w gimnazjum obejrzałam kawałek i zaciekawiło mnie co więcej będzie w książce;) Także chyba zacznę czytanie od tej;)

W sumie to ja mam w domu sporo książek do przeczytania i to dwie zaczęte i dwie gdzie parę rozdziałów wybiórczo przezytałam:D

"Przeminęło z wiatrem" zaczęłam czytać podczas pobytu w szpitalu i jestem przy końcu 1 tomu:D A "Bądź jaki bądź" przeczytałam z 50 stron albo i więcej;) Wybiórczo to "Popiersie - czyli pomnik biustu" i "Klątwa rock and rolla"
:D

Tak genialna jestem, wiem że powinnam wziąć się za tamte ale jakoś miałam ochotę na coś innego;) Także najpierw się wezmę za książki z biblioteki a potem zobaczymy;)


Jeśli ktoś doczytał do tego miejsca to gratuluję:D Baaaardzo się rozpisałam:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz