niedziela, 24 listopada 2013

"Roboczy" makijaż;)

Dzisiaj dodam posta ze zdjęciami mojego makijażu, którego zwykle wykonuję do pracy:) Miałam zrobić to wczoraj ale mój internet strzelił na mnie focha, ale dzięki temu zrobiłam jeszcze zdjęcia dzisiaj i okazały się być ciut lepsze ze względu na lepsze światło;) Ale i tak myślę że szału nie ma;)

Tak, wiem, mam trochę nie ogarniętą brew;)

Prawe oko

Oba oka:D


 I cała twarz;)



 Użyte kosmetyki:

Twarz:

  • Wygładzająca baza pod makijaż Kobo
  • Podkład Bourjois healthy mix odcień 51 Light vanilla
  • Matujący puder sypki Essence all about matt!
  • Korektor Miss Sporty odcień 001 Light
  • Róż Catrice Multi Color odcień 060 Strawberry Frappucino

Oczy:


  • Utrwalająca baza pod cienie Cashmere
  • Cień do powiek Essence w kolorze 58 cappuccino, please!
  • Cień do powiek Essence colour&shine w kolorze 13 jungle forever
  • Cień do brwi (użyty na powiece) z paletki Essence (ten jaśniejszy)
  • Czarna kredka do oczu Szafir, oprócz tego też biała - na linii rzęs (ale się nie załapała na zdjęciu- z tej samej firmy)
  • Tusz Maybelline One by One Satin Black
Poza tym jeszcze Carmex na ustach;)


Mam nadzieję że się podoba;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz