niedziela, 24 listopada 2013

Promocja w Rossmanie - nie mogłam się oprzeć;)

Ostatnio dzięki blogsferze dowiedziałam się że w Rossmanie jest promocja -40% na kosmetyki do makijażu i nie mogłam się jej oprzeć:D Początkowo myślałam że dopiero w środku tygodnia pojedziemy na zakupy ale tak wyszło (na szczęście) że pojechaliśmy już dzisiaj;) W planach miałam zakup jakiś lakierów do paznokci i pomyślałam żeby rozejrzeć się jeszcze za jakimś podkładem (Healthy mix na razie mi się tak bardzo nie kończy ale chciałam jakiś inny podkład na zmianę;)) No ale wyszło jak wyszło i do koszyka co chwila coś dokładałam;) A i przy okazji będąc w galerii weszłam do Douglasa konkretniej to do szafy Essence która tam jest;)

Oto i moje łupy;)
Co prawda nie jest tego dużo ale jest:D


W Rossmanie kupiłam:
  •  Metaliczny brązowy eyeliner  z Wibo
  • Lakier Lovely Gloss like gel w kolorze 208
  • Lakier Wibo WOW effect numer 4
  • Podkład Maybelline Affinitone Mineral w odcieniu 010 IVORY
  • Eyeliner w pisaku Miss Sporty Cat Eyes Liner


A w Douglasie:
  • Mój ulubiony zmywacz z Essence (wolę różowy ale nie było)
  • Sypki puder z Essence all about matt! (również ulubieniec;))
Do tego dostałam próbkę kremu Dr Irena Eris Hydrogenic.


Najbardziej z tego całego zestawu jestem ciekawa podkładu. Od lutego używam Healthy Mix i się do niego przyzwyczaiłam, ale chciałam spróbować czegoś innego i troszkę tańszego. Kiedyś już miałam podkład z Maybelline Affinitone ale to był ten z wit. E. Zobaczymy jak ten się spisze;)

4 komentarze:

  1. jejku ile cudeniek :) uwielbiam kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę się naskładało, kupiłabym więcej ale trzeba przed świętami ograniczyć fundusze;)

      Usuń
  2. fajne zakupy, muszę wypróbować ten zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam różowy;) Tego niebieskiego jeszcze nie sprawdzałam ale niedawno odkryłam że różnią się tym że różowy jest bez acetonu;)

      Usuń